Forum Iga w Wabrzycha Strona Gwna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci FAQ Szukaj Uytkownicy Grupy
Jeśli bd miały do mnie jakieś pytania proszę pisać.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Iga w Wabrzycha Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Specjalista



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 752
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Pon 8:17, 24 Mar 2014    Temat postu: Jeśli bd miały do mnie jakieś pytania proszę pisać.

Polecam. [link widoczny dla zalogowanych] A moj K. psycholog, psychiatra - nie pomogli, tak.?
[link widoczny dla zalogowanych]
Tym razem badanie CA wyszło ok 500 u/ml, odchodziłam od zmysłów, znowu zmieniłam lekarza, który pomimo wysokiego wyniku CA zaproponował leczenie gravistatem, czopkami i antybiotykami.
[link widoczny dla zalogowanych]
Startowałam z BMI 37,18.
Trzeba się wcześniej umówić kontakt znajdziesz nawww.fryzjernia.krakow.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
sorki, ale dopiero teraz przeczytałam uważnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
We Wrocławiu w Klinice Wiatroszak możecie skorzystać z takiej oferty

Zacznijmy od tego że musicie je jak najbardziej nawilżyć...z czasem włosy kręcone stają się coraz bardziej suche i dlatego się nie kręcą...Ja stosowałam już prze różne rzeczy a ostatnio je spaliłam i używałam 4 różnych w jednym czasie i nie wiem co Mi do konca pomogło...Napewno polecam maski do włosów..tych najbardziej zniszczonych...(Ja używam,do suchych,zniszczonych i odpornych na układanie) [link widoczny dla zalogowanych] trw pierwsza faza Adkinsa.

W rezultacie leczono mnie na nerki. Witam Was wszystkie!Mam bardzo duzy problem od kilku dni cos mi sie dzieje z pazurkamiGdy robie bialy frech wszystko jest ok jednak gdy wtapiam brokat kosteczki koleczka itp po kilku gozinach zel schodzi płatami z tipsa czym to moze byc spowodowane?!!!jestem naprawde zalamna klientki wracaja z reklamacjami a ja niewiem co sie dzieje!PROSZE O POMOC!! a jemu co sie stalo.kojarze go ale nie widzialam ze nie zyje W moich naturalnych brązach: Wiem co piszę niestety. [link widoczny dla zalogowanych]
Czuję trochę luźniejsze ubrania ale wagę mam bez zmian. Wreszcie nie będe musiała rano wstawać i siedzieć na lekcjami z młodym!!!! Trzymajcie się laski ja z kompleksami, czy muzulmanka bez kompleksow, z zapewniona opieka mezczyzny. Zależy mi, żeby zdążyć przed świetami. i na podstawie wyników lekarz przepisze odpowiedni antybiotyk albo lek przeciwgrzybiczny. Myślę, że to drętwienie jest od położenia reki w jednakowej pozyscji np.
[link widoczny dla zalogowanych]
wczesniej jak byl malutki to skoczka i karuzelke a to co ma to wszystko po laskach i dostal 3 nowe zabawki na urodzinki i te naklejki na scianie co sa ja kupilam mu te dwa kosze na zabawki i niebieski stoleczek ......aga blizniaki na placu zabaw zacieszaja jak czytam, ze sie rozpieszczasz malinki, czeresnie i inne pysznosci od razu mam ochote na cos dobrego ..............laida super ze wyjazd sie udal najwazniejsze ze nie padalo i zdjecia rowniez super ........
[link widoczny dla zalogowanych]
http://onyks100.wordpress.com/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Iga w Wabrzycha Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1